sreda, 7. januar 2015

Ko naenkrat dan postane odličen.

Seveda, to se je dejansko tudi zgodilo. Bil sem dogovorjen sicer z eno punco za fotografiranje, a mi je dan prej iz opravičenih razlogov odpovedala nakar sem postal kar malo žalosten, saj sem imel dan splaniran v naprej.

Nakar sem se s kolegico,vizažistko dogovoril za družinsko fotografiranje popoldan na Brdu. Super sem rekel, dal baterijo na polnjenje, izpraznil kartice in se pripravil na fotografiranje. Vprašala me je če bo okoli tretje ure prepozno, in po manjšem premisleku sem si rekel, "zakaj pa ne". Svetloba je odlična do okoli četrte ure in ena ura je popolnoma dovolj za nekaj fotografij ( skoraj 30 ). Torej sem potrdil fotografiranje. Posestvo Brdo, ki je v državni lasti sem lansko leto enrkat že obiskal in morem reči da je to lokacija kjer je možnosti za fotografiranje neomejeno. Blagor fotografom ki imajo poroke tu ;). Ob pol treh sem pograbil opremo in odšel proti Brdu, kjer smo se malo pred tretjo dobili ter odšli na "delo". Prvo smo zavili k Gradu, ki je namenjen protokolarnim namenom ter naredili nekaj dobrih fotografij....


 Nato pa smo šli pred omenjeni Grad, kjer je odličen drevored in kot za nalašč je bilo malo skidano, in smo lahko postavili dekco na tla...






Potem smo malo pozirali še v sami okolici objekta. Sam sem dejansko bil zopet na nekem novem območju parka, ki me je presenetilo. Odlična okolica. Že sedaj je lepo, kaj šele spomladi in poleti.


Potem pa smo odšli proti drugemu delu parka na severno stran kjer so tudi mostički in eno jezero.


Takoj smo našli primeren mostiček in samo okolje da smo naredili eno fotografijo malo drugače, malo izven pogleda ampak po svoje zopet dobro fotografijo.


Tukaj sta otroka lepo, res lepo sodelovala in me poslušala, oziroma sem jim sam pokazal kako se postaviti. Ni bilo težav. Pohvalno, glede na malo sramežljiv začetek. Potem smo pa naredili tudi nekaj posameznih fotografij starša z otrokom, ter nekaj tudi takih malo drugačnih, akcijskih kakor jaz pravim...Tukaj sta dve..



Seveda pa tudi otroci znajo še kako pozirati, sploh ko izgubijo vso tremo pred fotografom.



Tako je zelo zabavno in veselo fotgrafiranje trajalo okoli eno uro in petnajst minut, ampak se je splačalo. Svetloba je bila odlična, mogoče sem zopet kot že nekajkrat pogrešal kakšen odbojnik in asistenta, ampak tudi to še pride... Tudi "večerna" svetloba je zelo všečna, vsaj meni. Vsi skupaj smo potem naredili še eno "hitro" fotografijo nato pa počasi odšli na zaslužen čaj,kakav,čokolado....karkoli ;)



Za konec pa še ena kepa za vas.... ;)


In še zaključna beseda. Vsekakor zadovoljen z zaključkom dneva. Zelo razgibano, živahno in seveda poučno fotografiranje. Prvič sem fotografiral tudi družino. Celo z dvema otrokoma, kar je še toliko večji izziv za mene, obenem pa sem užival saj je otroke hitro lahko spraviti v akcijo. Seveda pa se opazi tudi bistvo...spremenjen način obdelave fotografij in barve na njih. Že nekaj let, tudi  ko sem še čisto za sebe fotografiral prisegam na malo bolj nežne barve z kontrasti, in sedaj sem se to tudi nekako naučil ter ta stil dal v to fotografiranje. Upam da so vam bile fotografije všeč, prav tako tudi branje. Na slišanje kmalu, saj me čaka novo posamično fotografiranje.

Grega


OPOMBA: FOTOGRAFIJE SO MOJA LAST. KAKRŠNO KOPIRANJE BREZ VPRAŠANJA JE PREPOVEDANO! (vse gledam po spletu)



Ni komentarjev:

Objavite komentar